29
Δεκ.
08

Μου την δίνει..!

by Innocent Bitch

Σάββατο πρωί. Βγαίνω στην καθιερωμένη βόλτα για καφέ και shopping με τη θεία και τη μητέρα (ω ναι, είναι ωραίο να ψωνίζεις «οικογενειακά»…). Αυτή τη φορά όμως είμαι μετά από ξενύχτι… Αυτή τη φορά είμαι πολύ πολύ κουρασμένη… Και, όπως είναι φυσικό, αυτή τη φορά με τσατίζουν όλα!

  • Μου την δίνουν οι πωλήτριες που πετάγονται μπροστά στα μούτρα σου και χώνονται προσπαθώντας να βοηθήσουν, πείθοντάς σε ότι όχι η φούστα που φοράς δεν πετάει έξω τα ψωμάκια σου και ότι αυτό το φόρεμα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου και ας θέλει 4 ανθρώπους να σε βοηθήσουν για να κλείσει!
  • Μου την δίνουν οι «κύριοι» που πουλάνε λουλούδια στους δρόμους και περνάνε ίσα με 100 φορές λέγοντάς σου «τα λουλούδια πρέπει να πηγαίνουν στα λουλούδια» (πάρε 2 ανθοδέσμες να ‘χεις…)
  • Μου την δίνουν τα κωλόπαιδα που διαλέγουν ένα στυλάκι και μιλάνε τρεντουλιάρικα («Yo ρε φίλος»), φωνάζουν μέχρι να τους ακούσει και η τελευταία τρύπα του ζουρνά και σε κοιτάνε μ’ ένα ύφος «βλέπεις πόσο yo είμαι εγώ?»
  • (Πλέον) Μου την δίνει αυτή η φωνή στα λεωφορεία «Επόμενη στάση, next stop, …». Δεν λέω σαν σκέψη είναι βοηθητικό αλλά πλέον είναι τόσο ασυντόνιστα που έχει καταντήσει απλώς σπάσιμο νεύρων!!
  • Μου την δίνουν τα διαφημιστικά φυλλάδια που μοιράζονται στους δρόμους (Πλάτωνας…!!!). Πόσα και πόσα δεντράκια τζάμπα για να καταλήγουν στους κάδους και να σου σπάνε και τα νεύρα απλώνοντας όλοι την χερούκλα τους σχεδόν δίνοντάς σου να το φας το διαφημιστικό…Εκτός και αν ανήκουν στην άλλη συνομοταξία, αυτών δηλαδή που άμα τυχόν και έχεις διάθεση να το παίξεις καλός άνθρωπος και να τους βοηθήσεις να τελειώνουν με το μοίρασμα, πρέπει να τους παρακαλέσεις για να πάρεις. Από μόνοι τους δεν υπάρχει περίπτωση να σου δώσουν…
  • Το «σαλέπιιιιιιιιιιιιιι εδώ το καλό σαλέπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι»… Άνθρωπέ μου εντάξει…Πες ότι εμένα μου τη βάρεσε και αποφάσισα να πάρω σαλέπι… Γιατί πρέπει να ξέρω από την ΧΑΝΘ ότι πουλάς σαλέπι στην Αριστοτέλους????
  • Μου την δίνουν οι σερβιτόροι που πρέπει να τους ψάχνεις με το τηλεσκόπιο μπας και τους πετύχεις πουθενά για να μπορέσεις να πληρώσεις και να φύγεις… Ή να τους περιμένεις καμιά ώρα… Δηλαδή μετά φταίω εγώ άμα φύγω έτσι?

0 Responses to “Μου την δίνει..!”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Blog Stats

  • 85,542 hits

Salonica’s United Bitches (S.U.B)

These Bitches cant be serious!

Θεωρίες Της Ράνιας

Οι πρώην, είναι σαν το σπίτι των γονιών μας. Αισθάνεσαι πολύ όμορφα κάθε φορά που επιστρέφεις. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλεις να μείνει και για πάντα. {καινουργια θεωρια κάθε βδομαδααααααα}
Δεκεμβρίου 2008
Δ T Τ T Π S S
    Ιαν. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

